آنتالیای ترکیه؛ میزبان برترین نمایندگان فروش تهویه گلدیران پارس

جناب آقای دی.اس.آن، مدیر عامل ال جی در ایران، در جمع برترین نمایندگان شرکت صنایع تهویه گلدیران پارس: حضور ما در اینجا نماد همبستگی ال‌جی و شرکت تهویه گلدیران پارس است.

شرکت ال جی متعهد به همراهی و حمایت همه جانبه از نمایندگان برای کسب موفقیت آنهاست. جناب آقای دی.اس.آن، مدیر عامل ال جی در ایران، در جمع برترین نمایندگان شرکت صنایع تهویه گلدیران پارس با بیان این مطلب گفت: حضور ما در اینجا نماد همبستگی ال‌جی و شرکت تهویه گلدیران پارس است.

ما با هدف نشان دادن اهمیت بالایی که برای نمایندگان قائل هستیم و حمایت از آن‌ها در مسیر فروش و جلب رضایت مشتریان در اینجا حضور داریم. امیدوارم این اتفاق بزرگ به مشارکت هرچه بیشترمان کمک کرده و مبنایی برای رشد هرچه بیشتر مشتریان وفادار ما در بازار شود.

دومین گردهمایی برنامه تجاری مشترک ال جی و گلدیران (JBP) با نام Inverter JBP با حضور جناب آقایان لیو، مدیر کل سیستم های تهویه مطبوع ال جی در دنیا، دی. اس. آن، مدیر عامل ال‌جی در ایران، جروم لی، مدیر سیستم های تهویه مطبوع ال جی در ایران، سهیل سهیلی پور، مدیر عامل شرکت صنایع تهویه گلدیران پارس، راستکار، مدیر محصول و زنجیره تامین صنایع تهویه گلدیران پارس، رسولی، مدیر بازاریابی تهویه گلدیران پارس،‌ جمعی از مدیران عالی هر دو شرکت و برترین نمایندگان فروش دوم اردیبهشت ماه در هتل مردان پالاس آنتالیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، محورهای اصلی سمینار عبارت بود از:

– قدردانی از تلاش نمایندگان حاضر در گردهمایی برای پیشبرد اهداف شرکت ال جی و گلدیران و هدایت مشتریان به سمت بهره گیری از سیستمهای اینورتر کم مصرف

– تشریح نقش آفرینی عوامل سیاسی و اقتصادی در بازار و اهمیت توجه به محصولات با گرید انرژی بالا

– ترسیم چشم انداز بازار و توضیح راهکارهای افزایش فروش

جناب آقای راستکار، از دیگر سخنرانان مراسم، خطاب به حاضرین به رکود حاکم بر کشور و لزوم اجرای اصول اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در راستای فرهنگ سازی مصرف انرژی تمرکز مجموعه شرکت صنایع تهویه مطبوع پارس در سال ۲۰۱۶ ارائه محصولات دارای فناوری پیشرفته اینورتر است که قابلیت صرفه جویی تا میزان ۶۰ درصد را دارد.

مدیر بازاریابی شرکت صنایع تهویه مطبوع پارس نیز طی سخنانی، تاریخچه عرضه محصولات اینورتر ال‌جی در ایران را به سمع حاضران رساند و ضمن ارائه تقویم کاری واحد بازاریابی در سال جاری، اهداف شرکت برای عرضه سیستم‌های تهویه مطبوع اینورتر (کم مصرف) در بازار مناطق مختلف کشور را برشمرد.

منبع:http://lgblog.ir/